Sayfalar

Cuma, Aralık 31, 2021

2021'i Uğurluyoruz

Yine nasıl geçtiğini anlamadığımız bir seneyi uğurlarken buluyoruz kendimizi. 2020, ne yazık ki çok sevdiğim bir insanı alarak gitti bizden. 17 senelik hayatı tamamen mücadeleden oluşan bir insandı, bu kişi. Onun hakkında, blogda birçok yazı yazmak istemiştim ama kelimelerin anlamını kaybedeceğini düşünerek vazgeçtim. Ölüm gerçeği insanı yıpratıyor ve üzücüdür ki alıştırıyor da. 

Ne kadar planlar yaparsak yapalım, ne kadar gelen her yeni yılın farklı ve güzel olmasını umarsak umalım, hayat bildiğini okumaya devam ediyor. Maraton koşar gibi zamana doğru koşarken, unuttuğumuz o kadar önemli şeyler var ki hayatta...

Sanırım kendimizi unutmamamız, bencillikten uzak olmamız gerekiyor yaşam boyunca. Sevdiklerimizle beraber yaşamı omuzlarken, sevildiğimizin de kıymetini bilelim elbette. Lütfen hayatınızda size değer veren insanların kıymetini bilin her zaman. Onlar aslında o kadar değerli ki...

Her şeyin kalbinize göre olmasını diliyorum. Hasta olanlara şifa dileyerek, umarım 2022, yaşamın güzel bir senesi olur hepimiz için diyorum. 

Sevgiyle ve saygıyla kalın efendim. 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder