Sayfalar

Perşembe, Ağustos 25, 2022

Bir dilek hakkım olsa... :)

Galiba en son Nisan ayında yağmur yağdı buralara. Nisan ayını pek sevmesem de, yağmurunu özledim diyebilirim. Havalar gerçekten epey bir sıcak. Hissedilen derece 42'nin altına hiç inmiyor neredeyse. Bugüne kadar hiç doğum günü pastası kesmedim ya da yemedim ama 13 eylülde en azından havanın yağmurlu olacak olması, en güzel hediye olacak benim için. Öyle ki, yukarıda paylaştığım ekran görüntüsünü telefonumdaki not defteri uygulamasının en üstüne sabitledim. Doğum günü kutlamayı pek sevmesem de, eylül ayını sabırsızlıkla bekliyor olacağım. 

Bu arada benim minik kedilerim dışarısı çok sıcak olduğu için hep apartman girişinde kendinden geçmiş bir halde oturuyor. Tam da bu duruma örnek bir görsel bırakmak istiyorum buraya. Onu tam da bu halde yakaladım, sevilmekten bi hal oldu kendisi. Bıyıklarını, patilerini, yanaklarını ayrı ayrı sevdim, öptüm. Bu fotoğrafa ben baktıkça gülümsüyorum. Sizin de gülümseyeceğinizden eminim... Hayattan bezmiş arkadaş. :))))




Yağmur bekliyoruz... umarım çok gecikmeden gelir. Sevgilerimle... 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder