Sayfalar

Pazar, Haziran 05, 2022

Sen topuklu ayakkabı giyer miydin yahu? Hm?

Geçtiğimiz günlerde bir arkadaş evlenmişti. Kınası için ayrı, düğünü için ayrı hazırlık derken, topuklu ayakkabı giymesem olmaz mı diye düşünüp duruyordum. Topuklu ayakkabılarla hiç aram yok ancak yine de bazen bazı durumlarda mecburen giyiyorum. Ama bu kadar mı bana uymaz! 😂 
Beni daha önce topuklu ayakkabı giyerken görmeyen kişilerin şaşırmasına neden oluyorum. Ne var yahu? ben de topuklu ayakkabı giyebiliyorum deyip gülüp geçiyorum. Ama çok yakışıyor vs diyenler de oldu. (Hm?) Nedense yorumlar bana komik geliyor çünkü artık kafalarında beni nasıl kodlamışlarsa, topuklu ayakkabı giyiyor olmam şok etkisi yarattı gibi. 

Bir bakımdan da eğlenceli bir durum. Fakat az kalsın dengemi kaybedip ayak bileğimi kırıyordum. Nazara mı geldik ne olduk diye düşünürken, tam eve dönüşte bu fotoyu çekeyim dedim. Sen topuklu ayakkabı giyiyor muydun ya diyenlere, hem de ne topuklu! diye göstermek için. Yahu ben de insanım, stiletto bile giyebiliyorum. 😂 Giydiğim zaman ayaklarımı benden alıp götürüyorlar orası ayrı tabii. 😂

Yalnız uzak mod kamera da berbat çıkmış gibi. Ah kedilerim ah kedilerim, yakın mod kameramı kırmama neden oldunuz, sizi mıncıklasam mı, ısırsam mı ne yapsam? 

İleride bu yazılarıma bakıp bakıp güleceğim. Heyhat. 😂


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder