Sayfalar

Cumartesi, Mayıs 28, 2022

Yaşlanıyoruz galiba

Geçtiğimiz günlerde bir arkadaşım evlendi. Onun düğünü için saçlarımı düzleştirirken aradan çıkmaya başlayan beyaz telleri fark ettim. Saçlarımda beyazların olduğunu biliyordum elbette lakin bu kadar çok olduklarını düşünmemiştim. Kendi kendime gülümsedim bir süre. Saçlarım normalde kıvırcık olduğu için pek belli olmuyordu ancak düzleştirince beyazlar ortaya çıktı.  Üstelik sadece beyaz değil, aralarında altın rengi teller de var... acayip. :)

O kadar ilginç ki. Bir saç yaklaşık iki ayda nasıl beyazlayabilir değil mi? Bu konu ile ilgili bilgi.net'te bir makale hazırlamayı düşünüyorum. Sırf saçlarım nasıl beyazladı diye merak ettiğim için. En büyük sebep stres tabii ki ancak yine de çok ilginç. İnsanın içindeki stres, saçlarını beyazlatıyor. Üzerine düşününce o kadar garip ki. Ne alaka? diyebiliyorsunuz ama stres zaten birçok şeye sebep olabilen bir faktör maalesef. Şimdiden saçlarını boya diyen birçok kişi var. :) Ben doğallıktan yana olduğum için boyaya sıcak bakamıyorum fakat çok uzadıkları için kestirmeyi düşünüyorum bakalım. Bütün saçları beyazlayanlara selam olsun. :) Sanırım yaşlanıyoruz... bir yaş daha almama birkaç ay kaldı. Hayırlısı... 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder