Sayfalar

Cuma, Şubat 18, 2022

Ekşi Sözlük Farkındalığı ve Kimler Mesaj Gönderebilir? Ayarı

Ekşi Sözlük kullanıcısı olmaya başladığımdan beri, insanların birçok konuda gerçekten de ilginç düşüncelere sahip olduğunu fark ettim. Bir yazar olarak hiç kayıt olmamış, yorum yapmamıştım ancak, artık zamanın geldiğini düşünüyorum.

 Platform sanıldığı gibi yalnızca cinsel içerikli diyalogların paylaşıldığı bir yer değil, bu konuda ağır bir algının döndüğünü görebiliyorum fakat kişi, Ekşi Sözlük'te hangi konularla ilgileniyorsa, onu bulabilme hakkına sahip. 

Eğer bilim, müzik, sağlık konusunda deneyimler ve tecrübeler, tavsiyeler ile ilgili konu başlıkları arıyor iseniz, hepsi mevcut. Özellikle sağlıkla ilgili birçok insanın yaşadıklarını okumak ve farkındalık sahibi olmak, ortak bir algıyı keşfetmek oldukça önemli diye düşünüyorum. Kendinizi ifade etmek, sağlık konusunda da deneyimlerinizi paylaşmak ister iseniz bu platformu kullanabilirsiniz. 

Motivasyon açısından da, örneğin kullandığınız bir ilacın diğer insanlarda da aynı etkileri bıraktığını görmek, size bilinçlenme sağlayabilir. Belirli bir konuda yaşadığınız sıkıntının, yalnızca sizin başınıza gelmediğini bilmek, size bir nebze de olsa iyi hissettirebilir. Bilhassa ben, birçok konu başlığına gelen yorumları okuduğumda, gerek sağlık, gerek ilişki, gerek araştırmalar konularında insanların neler yaşadığına şahit oldukça, anın farkındalığına varıyor, yapılabileceklerin aslında çok da zor olmadığına kanaat getiriyorum. 

Örneğin acil kan aranıyor gibi konu başlıklarının önemli olduğunu düşünüyorum. Özellikle zor bulunan bir kana sahip iseniz, bu konu başlığını takip etmenizi öneririm. Sanırım farklı şehirlerde bile olsanız, Kızılay'a kişi adına kan bağışı yapabilirsiniz. 

Gelen mesajlardan rahatsız oluyor iseniz de, Profil -> Ayarlar kısmından, size kimlerin mesaj gönderebileceğini seçebilirsiniz. Aşağıda olduğu gibi... 



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder