Sayfalar

Cuma, Ağustos 13, 2021

Kapandı Bir Defter...

Dün bir haber aldım. Öyle garip hissettim ki. Ne düşüneceğimi de bilemedim üstelik. Garipti ve aslında normaldi de. Sadece insanın, hayatı boyunca asla kapanmayan bazı defterleri vardır ya, size hiç kapanmayacakmış gibi gelir, ve kapandığında da bocalarsınız, işte tam da öyle bir duyguydu. 

Tuhaftı. Belki de asıl tuhaf olan insanın değişmiş olmasıdır ama aynı zamanda, aynı kaldığınızı da hissediyorsanız, bu durumu nasıl açıklarsınız?  Sanırım her zaman, her durum, illa bir açıklama gerektiriyor diye bir kural yok. Sadece...hayat şaşırtıyor insanı. Öyle bir şaşırtıyor ki. 

Şu an yaşayıp gidiyoruz ama, çok ileri bir gelecekten, dönüp bugüne baktığımızda yine şaşıracakmışız gibi hissediyorum. 

Sanırım geçen zamanın etkisini asla anlayamayacağım. Gizemi öyle büyük ki. Yine de bu defterin artık kapandığından dolayı mutluyum. Sanırım ben, yası çok uzun tutuyorum. Karışık. Rahmet dilerim. 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder