Sayfalar

Perşembe, Mart 21, 2019

Beren ve Efe


Bugün TV'de, Beren Saat'ten bahsettiklerini gördüm. İnstagram hesabında paylaştığı resimler konuşuluyordu. Kenan Doğulu ile sıkıntılı bir dönem geçiriyorlarmış galiba, hiçbir fikrim yok ancak girip paylaşımlarına bakmak istedim çünkü programda, Beren'in hala eski sevgilisinden bahsettiği, onu unutamadığı gibi sözler söyleniyordu.

İlgimi çekti - girip paylaşım yaptığı o iki resmin altındaki yazıları okudum. Beren uzun uzun yazmış ama yazının ortasında bir yerde direkt alıntı yapıyorum:"Ayak bastigim en karanlik dogum gunum oldugunu dusundugum anda Efe’yle sarkimiz Hero calinca birden mutfaktaki radyoda, ruhuma yeniden isik yayildi." yazılıydı.

Bahsettiği Efe'nin kim olduğunu merak ederek internette küçük bir araştırma yaptım ve onun ölen eski sevgilisi olduğunu öğrendim. Ünlüleri pek yakından takip eden birisi değilim, hatta hiç takip etmem diyebilirim. Beren Saat'e karşı herhangi bir ilgim de yoktu. Belki de Aşk-ı Memnu ya da oynadığı diğer dizileri izlemeyen o sayılı izleyici kitlesindenim. Ancak Efe ile olan aşkını öğrenince bugün ağlamadan edemedim. 

Yazımda da kısaca bahsedeceğim. 
Beren Saat 20 yaşında iken İşletme okuyan ancak hayatının bu gidişatından memnun olmayan bir kızmış. Ve kendisinden bir yaş küçük bir sevgilisi varmış. İsmi Efe Güray. Beren'in anlattığına göre Efe çok olgun, çok akıllı, çok çalışkan bir çocukmuş. Aralarındaki ilişki üç yıldır devam ediyormuş. 
Beren yine verdiği bir röportajda, İşletme okumak istemediğini anlatıyor ve bu konuda Efe'ye içini döktüğünü söylüyor. O zamanlar Türkiye'de birçok yarışma programları var. Bir şarkı yarışması formatında olan ancak formatın şarkı değil, oyunculuk olduğu bir yarışma programına, Efe, Beren'i teşvik ediyor - kolundan tutup onu başvuru yapmaya götürüyor. "Hiç değilse başvuru yaparız olursa olur," diyormuş. 

Beren ne olduğunu anlayamadan başvurusu kabul ediliyor ve elemelerden geçip yavaş yavaş ünlü olma yolunda ilerliyor. Yarışmada ikinci oluyor ve kameralara onu gönülden destekleyen Efe'nin o gülümsemesi yansıyor. 

Yarışmadan sonra ise Beren, Ankara'ya dönüyor ve bir gece Efe ile buluşup eve gelip yatağına girdikten sonra aynı saatlerde Efe arkadaşı ile birlikte trafik kazası geçirip ölüyor. 

Beni çok etkiledi bu hikaye. Beren'in onu hala unutamadığı yaptığı paylaşımlarından o kadar belli ki. Yine bir röportajında Efe'yi en son morgda gördüm diyor. Onun ölümünden sonra 'Saçmaladım' diye anlatıyor. Morgdayken Efe'ye, "Birinci hayatım bitti, şimdi ikinci hayatım başlıyor" demiş. 

Şimdi dönüp yukarıda kırmızı renk ile yazdığım yazıyı okuyunca insan duygulanıyor. İnstagram hesabına girip bakabilirsiniz. 

Yine anneler gününü kutladığı bir paylaşımında ise, "Bugün anneler günü Efe'nin doğum gününe denk geldi" yazmış. Başka bir resimde ise Efe'nin resmini paylaşıp altına da, "İyi ki doğdun Efe, bugün sensiz 10.kez" diye not düşmüş. 

Beren Saat'i hiç tanımayan, hakkında Kenan Doğulu ile evli olduğundan başka pek bir şey bilmeyen ben, bu hikayesini ve paylaştığı acı dolu notları görünce dayanamayarak ağladım. Ve içimde onların o üç yıllık hikayesini yazma isteği doğdu. Üç yıl sonraki Beren'i ve ona dair hissettiği, hala sakladığı o hisleri kaleme dökmek isterdim. Bu konuda kendisine de bildirmek istedim ama mesajımı göreceğinden şüpheliyim. 

Nur içinde yat Efe Güray. 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder