Sayfalar

Cuma, Mart 22, 2019

Bahar Geldi


Baharı severim aslında. Ancak ardından gelecek olan, Yaz'ın habercisi olduğu için pek anlaşamıyoruz. Yakıcı, boğucu sıcakları düşündükçe kendimi kaybedecek gibi oluyorum. Fakat yine de baharın güzelliğini görmezden gelmek imkansız. İnsanlar sonbaharı ya da ilkbaharı sevdiğini söylerler genelde. Ben yaz hariç bütün mevsimleri seviyorum.

Baharı ayrı bir seviyorum çünkü bütün güzel çiçekler baharda açıyor. Tomurcuklar ağaçlarda yerini alıyor ve arılar o kadar çok mesai yapıyor ki onları dinlemek ve izlemek çok keyifli oluyor.
Kuşların ötüşleri bile değişiyor. Etrafta daha çok gezdiklerini görebiliyorsunuz. Memnuniyetle onları dinliyor ve kendinizden geçiyorsunuz.

Bahar aynı zamanda yeni sayfaların, yeni aşkların ya da aşk tazelemelerin mevsimi olarak da biliniyor. İnsanlar sıkıntılarını bahar geliyor diyerek atıyor. Çünkü bahar bir müjdeymiş gibi insanların kalplerine sokuluyor. Bütün bu kalıpları biz insanlar oluşturduğumuz için bana da çok tuhaf geliyor nedense.

Kendi yarattığımız küçük bahanelere ölümüne tutunuyor olmamız garip diye düşünmeden edemiyorum.
Ancak yine de henüz yakmayan ancak yeterince ısı yayan Güneş'i gördüğünde sevinen insanlara selam etmek istiyorum.

Benim mevsimim kış, ancak bu dünyada yaz'ı özlemle bekleyen insanlar da var. Bakalım bahar bana neler getirecek? :)
Esenlikle.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder