Sayfalar

Pazartesi, Haziran 13, 2022

Bilgi.net kişisel gelişim kategorisine bir bakın


Bugün Bilgi.net'de bir yazı yayımlandı. Özür dilemekle ilgili ve gerçekten önemli olduğunu düşündüğüm bir konuyla ilgili fikirlerimi paylaşmıştım. Yazıyı mutlaka okumanızı öneririm ancak eğer okumanıza rağmen, kendinizde bir şeyleri değiştirmez iseniz, bu bir işe yaramaz. İnsanlar internette bu yazıları neden okur? hiç düşündünüz mü? Bu yazılar görmezden gelinemez. Özellikle kişisel gelişimle alakalı yazılara çok önem veriyorum ve bu konuda yazılar yazmaya, detaylı olarak yazmaya da özen gösteriyorum. Bilgi net'in kişisel gelişim kategorisini mutlaka ziyaret etmenizi öneriyorum çünkü ben ve değerli ekip arkadaşlarım gerçekten önemli konuları kaleme alıyoruz. 

Bu konular görmezden gelinemez ve yalnızca okuyup, beş dakika sonra ise unutulamaz. Hatta bazen elinize kağıt kalem alıp, yazılan maddeleri not almanızı bile isteyebilirim çünkü hayatınızda bir rehbere ihtiyacınız olabilir. Kimseyle konuşamıyorsanız, kimseye derdinizi anlatamıyorsanız özellikle özgüveniniz konusunda eksikler var ise, bu konuları görmezden gelmeyin. Yalnızca okuyup geçmeyin ya da ilginizi çekmediğini düşünerek ekranı parmağınızla aşağıya kaydırmayın veya geri tuşuna basmayın. 

Kendinizde bir farkındalık yaratmanın zamanı geldi. Özellikle ben bu konulara çok önem verdiğim için, sizler için Bilgi.net sitesinde makaleler yazmaya devam edeceğim. Kişisel gelişim olgusu es geçilemez. Hayatta bazen, bazı noktalarda göremediğimiz birçok detay, bizi üzebilir, yorabilir, yıpratabilir. Bilinçli olmak, cesaret sahibi olmak, hemen bugün adım atmak için kendinize güvenin ve okuyun. Yazdığım her kelime, inanın ki düşünerek, herkesi, her şeyi, her durumdaki insanı düşünerek yazılmıştır. İnternetteki hiçbir yerden kopya değildir, tamamen ama tamamen benim kalemimdir. Yazılan tek bir kelimeyi dahi başka yerlerde bulamazsınız çünkü özellikle kişisel gelişim olgusuna çok önem veriyorum ve sırf bu yüzden de bazen binlerce kelimelik yazıları kafamda toparlayıp sizlere yardımcı olabilmek adına yazıyorum. Okuyun... benim için değil, kendiniz için okuyun ve hemen bugün ya da yarın, güne bambaşka birisi olarak uyanmak için plan yapın. 

Sevgilerimle...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder