Sayfalar

Salı, Şubat 22, 2022

Sevgilerle Palyaço


Lise zamanlarındayken tanıdığım birisi vardı. Onun her zaman garip bir karaktere sahip olduğunu düşünürdüm. Kötü anlamda bir gariplikten bahsetmiyorum, yalnızca bana tuhaf gelirdi. Ama içten içe de saygı duyardım çünkü kimsenin ne düşündüğünü önemsemeden, nasıl istiyorsa öyle davranan birisiydi. 
Farklı sınıflardaydık, o yüzden sık sık iletişimde olamazdık. Zaten o da yalnızca bir kişiyle takılırdı. Her gördüğümde gülümsememe neden olan cümlelerle konuşurdu. 

Yerinde duramayan, kıpır kıpır bir insandı ve Michael Jackson hayranıydı aynı zamanda. 
Bir keresinde onunla birlikte Michael Jackson dansı yapmaya çalıştığımı hatırlıyorum. :) Pek başarılı olamasam da, o bu konuda çok başarılıydı. Hatta Michael gibi, başına bir şapka takar, siyah giyinir ve adeta onun havasına bürünerek onu taklit ederdi. Herkes ondan bunu yapmasını defalarca kez isterdi. O da hiç üşenmeden yapardı...Michael'i taklit etmek, onu onurlandırmaktı sanki onun için. 
 Eğlenceli, değişik ve iyi anlamda ilginç birisiydi. Böyle insanlar için, 'Eğer bir şeyi beğeniyor ise, muhakkak bir bildiği vardır.' denilebilirdi. Michael Jackson dinleyen bir tarzı olsa da, aynı zamanda türküler de söyleyebilen birisiydi. Tezatlıkların uyumuydu adeta. 

Onun hakkında yazabileceğim çok şey var aslında... 

Aradan yıllar geçtikten sonra, sosyal medyadan bana ulaştı geçenlerde. Hala aynı kişi olduğunu görmek nedense beni çok etkiledi. Belki de hepimiz aynı kişilerizdir fakat onun gibi renkli birisinin çizgisini hiç bozmadan devam etmesini çok takdir ettim. 
Hala aynı, müziklerle coşan, hala Michael Jackson'un o eşsiz dansını yapan, hala insanları güldürmeye çalışan, hala hayatta 'güzel renkleri' yakalamaya çalışan birisi. Palyaçoluk yaparak çocukları güldüren, bunu yaparken de büyük bir mutlulukla yapan birisi. Ne diyebilirim ki... bazı insanlar, aradan ne kadar zaman geçerse geçsin, ne kadar çok şey yaşanırsa yaşansın asla ama asla değişmiyor sanki. 

Şimdi neden ondan bahsettiğimizi merak edeceksiniz. Onun gibi bir insan daha tanımadığım için belki de.Karakterinizin iyi ve güzel yanlarını beslerseniz, onu bir çiçek gibi büyütüp, gereken özeni gösterirseniz, sanırım hayatta en büyüt gücün de buradan geldiğini göreceksiniz. Sizi, sizden başka kimse çok iyi taşıyamaz. Bu kişi de bunun en güzel örneği. Sevgilerle ve çokça da saygılarımla Palyaço.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder