Sayfalar

Pazar, Şubat 13, 2022

Ekşi Sözlük'e geç kalan ama erken atılmayı planlayan kişi!

İnternet dünyasında o kadar çok ilgi çekici alan var ki, bunların birçoğunu takip etmem de mümkün olmayabiliyor bu yüzden. Fakat, zaman zaman birçok konuda yapılan yorumları okuduğum, tecrübe edinmiş birçok insanın, değerli yorumlarını paylaştığı platform olan Ekşi Sözlük'e daha önce hiç kayıt olmamıştım. Ancak fark ettim ki, ekşi sözlük gerçekten de oldukça güzel bir platformmuş. Bu ve bu gibi sosyal medya ortamlarına pek vakit ayırmayı tercih etmediğim ve aktif de olamadığım için, daha önce ilgi alanıma giren bir yer değildi. 

Ancak, bir vesile ile, takipçisi olduğum bir insan için yorum yapmak istediğimde, üye olmam gerektiğini fark ederek üye oldum. Keyifli bir süreç diyebilirim, zira konuşmayı çok seven, kelimelerini herkese duyurmak isteyenler için, mükemmel bir paylaşım platformu olduğunu düşünüyorum. 

Ancak, birçok fikrimi paylaşabilmem için sanırım yazar rozetini almam gerekiyor imiş, bunun için de belirli bir sürecin tamamlanması gerekiyor diye (detaylı bir araştırma olmaksızın) küçük bir bilgi okudum. 

Sonrasında ise ilginç düşüncelerimle insanları şöyle bir yoklamayı planlıyorum. :) Benim gibi geç atılan ya da atılmayı düşünen arkadaşlarım var ise, bu yazı sizin için vesile olur umarım. Sevgilerle kalın. 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder