Sayfalar

Pazartesi, Eylül 13, 2021

Yeni Bir Yaş Ha?

Önemli olan yaşamak değildir, başarmak hiç değildir. Önemli olan, insan kalmayı bilmektir. 

George Orwell

Yeni bir yaş ha? Nasıl geçti anlamadım. Zaten hayatta anlamadığım çok şey var. Garip ki, ne kadar anlamlandırmak istesem de, bir o kadar anlamsız kalmak isteyen çok şey var. Bu, size kontrolün tamamen sizde olmadığını, ne kadar isterseniz isteyin, asla da olamayacağını anlatıyor. 

Bunu kabulleniyorsunuz, ya da kendinize öyle söylüyorsunuz. Bu dünyada hassas bir insan olmak, kalbin ekmeğini yemek biraz da zorlayıcı olabiliyor, kabul etmem gerek. Çok fazlasında gözüm olan bir insan olmadım hiç, hep anlayışlı olmaya çalıştım bu hayatta. Empati yapmaya, bir insanın her şeyi yaşayabileceğine olan inancımla ayakta kalmaya çalıştım, çalışıyorum da. 

Her şey insanlık için. Her şey bizim için. Her yaş da bizim için. :) 

Çok uzun uzun yazmayacağım bazı şeyleri, bazen okumaktan yoruluyor olabilirsiniz. :) Sadece dünyada bir sene daha tükettik demek istedim bugün. Bir sene daha tükettim. Neyiz, nereye gidiyoruz bilmiyorum...ama her şeyin iyi olmasını diliyorum. Sevdiklerimle. 

Teşekkürler. 


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder