Sayfalar

Cuma, Eylül 10, 2021

Matrix Resurrection İlk Fragman Paylaşıldı!


Matrix dünyasının, yeni filminin fragmanı nihayet yayınlandı. Benim heyecanla, büyük bir merakla beklediğim bir fragmandı. 

Neo'yu yeniden görmek, onu yine sorularına cevaplar ararken izlemek beni adeta duygulandırdı diyebilirim. Biliyorsunuz ki, Keanu Reeves, başrolü yeniden Carrie-Anne Moss ile paylaşıyor. İkiliyi, yaş almış bir halde yeniden bir arada görmek keyifliydi. 

Keanu Reeves, aynı zamanda John Wick 4'ün çekimlerini de Matrix Resurrection ile birlikte devam ettirdiği için, onu John Wick imajı ile göreceğiz gibi duruyor. Fragman, aksiyon dolu bir fragman olmuş, açıkçası genel olarak hikayeyi bilmesek de, beni pek tatmin eden bir fragman diyemeyeceğim. Matrix dünyasının gizemi, Neo'nun belirsiz sonu, öyle iyi bir senaryoyla toparlanmalı ki, en az ilk filmin getirdiği başarı kadar sükse yapmalı. 

Fragmanı izlerken, sanki John Wick serisine ait bir fragmanı izliyormuşum gibi hissetmeden edemedim. Üstelik, gözlerim Hugo Weaving ve Laurence Fishburne'yi aradı. Eğer, büyük bir geri dönüş yakalamak istiyorsanız, ana kadroyu korumalısınız. 

Matrix serisini çok severek izlediğim için, bu yeni filmin beni ve birçok Matrix severleri hayal kırıklığına uğratmamasını diliyorum. 

Aksiyon ve görsel efekt olarak oldukça renkli olan fragmanı buraya bırakıyorum. Keanu Reeves, kesinlikle harika bir oyuncu ve hiç değilse onu izleyeceğimiz, onu yeniden Neo olarak göreceğimiz için sabırsızlanıyorum. 

John Wick 4 filmini de dört gözle beklediğimi dile getirmem gerek. Bu sene ve önümüzdeki sene Keanu Reeves rüzgarı esecek gibi duruyor. Uçmaya hazır olun! 




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder