Sayfalar

Pazar, Ağustos 22, 2021

Hani Sevmiyordun Beni?


Hani sevmiyordun artık beni? 
Dokunsan için titremiyordu hani?
Hani ben, bütün sislerin sahibiydim senin için? 
Görmekte zorlanıyordun her şeyi...

Hani unutmuştun çoktan? 
Hani bütün anlamlar kaybolup gitmişti? 
Hani hep en derininde sakladığın o hisler, ruhsuz bir rüzgarla savrulmuştu? 
Bir çırpıda silip atmıştın her şeyi...

Hani yüzüme bile bakamıyordun? 
Bakarsan, nefret etmekten korkuyordun hani? 
Daha derin, daha kötü bir hissin seni ele geçirmesini istemiyordun belki de, 
Bu yüzden hep kaçırırdın gözlerini...

Hani hayal kurmayı bırakmıştın artık? 
Sonsuz mutluluklar zehirliyordu seni? 
Aklın kabul etmiyordu hani?
Ama kalbin yeniyordu seni...

Hani istemiyordun artık beni? 
Güzel şeyleri hak etmiyordum hani? 
Sanki güzellik avuçlarımda eriyordu,
Oysa sen büyülüyordun beni... 

Hani bitmişti bizim hikayemiz? 
Hiç yazılmamış gibiydi hani? 
Dilin, kalbinle bu kadar inatlaşırken,
Seve seve vuruyordun beni. 

Esra KILIÇ.








1 yorum:

  1. Dilin, kalbinle bu kadar inatlaşırken
    Seve seve vuruyordun beni ...

    Kalemine sağlık güzel dostum ❣❣❣

    YanıtlaSil