Sayfalar

Pazar, Eylül 13, 2020

Betül Demir - Başka Bir Şey

 


2006-2007 yıllarında deli gibi bu müziği dinlediğimi hatırlıyorum. O kadar çok sevmiştim ki müzik çalarımda sürekli tekrara alıp dururdum. 

Yıllar geçmesine rağmen her dinlediğimde o günlerdeki heyecanımı hala hissediyorum. Bazen anılar onları hatırlamak istemeseniz de kendilerini hatırlatıyorlar. Bu müzik de öyle bir müzik. 


Sen orada ben burada artık iki yabancıyız
Dayanılmaz bir şey bu
Bir arada olamazdık gel gör ki ayrılamazdık
İnanılmaz bir şey bu
Dokunmak istiyorum yine eline
Alışmışım bir kere senin tenine
Aşk değil, sevgi değil, başka bir şey bu
Hiç bir şey koyamam ki bunun yerine
Yüzün gibi sözün gibi hüzün gibi karmakarışık
Anlaşılmaz bir şey bu
Yalan mıydı, gerçek miydi, biran mıydı vurdu geçti
Unutulmaz bir şey bu
Dokunmak istiyorum yine eline
Alışmışım bir kere senin tenine
Aşk değil, sevgi değil, başka bir şey bu
Hiç bir şey koyamam ki bunun yerine

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder