Sayfalar

Çarşamba, Ocak 16, 2019

Küçük Klavye Kuşu (:


Şu resmi paylaşmak istedim nedense. Bilenler bilir, hayvanları çok severim ve sırf bu yüzden de evde yetişkin dört tane muhabbet kuşum var. Kuşlarımdan ikisi eş oldular ve bana üç tane yavru verdiler. 14 Ocak'ta, ilk yavru yumurtadan çıkalı bir ay oldu ve elime alıştırmak, öpüp koklamak için de her gün düzenli aralıklarla elime alıyorum.

Şu anda da klavye başında (hikaye yazmaya çalışıyorum ama odaklanamıyorum) olduğum için küçük bebeğimi de masanın üzerine koydum. Klavyenin sesine geliyor ve düğmelerin üzerine çıkıp parmaklarımı gagalıyor.

Şimdi ben bu kuşu öpmeyeyim de ne yapayım?
Klavyem de çok yıpranmış bu arada, şimdi resimden bakınca fark ettim. Yenisine ihtiyaç var gibi... ah klavyem, canım klavyem...


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder