Sayfalar

Perşembe, Ocak 17, 2019

Karamel'im

Sesimi duymazdan gelin. :))))))

Şu sıralar gönlümü hoş eden tatlı mı tatlı bir kedim var. Kendisi çok şirin bir kedi. Aynı zamanda bütün komşuların da diline düşmüş adeta bir mahalle maskotu haline gelmiş durumda. (: Hareketli, ilgiye aşık, sıcak yer bulduğu zaman neresi olursa olsun umursamadan kurulan, yemeklerde de seçicilik yapan bir kedi. (:

Ben kedi mamasını nedendir bilmem pek doğru bulmuyorum. Evdeki yemekten kalanlarla beslemek daha doğru gibi geliyor hayvanları ama..bilemem tabiki.
Karamel de sucuğu çok seviyor. Daha doğrusu eti, etle ilgili olan her şeyi çok seviyor. (: Bu konuda onunla anlaşamıyoruz. (: Etle aram hiç yoktur...ama Karamel Hanım çok seviyor. Belki bir bildiği vardır. Onun için ara sıra sucuk alıyorum. Pişmişini o kadar da çok sevmiyor. Çiğ daha tatlı geliyor sanırım...

Gözünün birine de pençe atmışlar galiba. Göz kapakları hafif yara olmuş gibi... dokundurtmuyor da ama bir şekilde bakımını yapacağım.
Ancak şu videoyu paylaşmak istedim. Yemek buldun koş! (: 

Sesim de çok kötü çıkmış. :D 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder