Sayfalar

Cuma, Ocak 18, 2019

John Wick: Chapter 3 - Parabellum Filminin Fragmanı Yayınlandı!


Dün  Lionsgate Movies hesabından yayınlanan küçük bir öngösterimde, beklenen John Wick 3 Parabellum film fragmanının, 18 Ocak Perşembe günü yayınlanacağı söylenmişti. Dolayısıyla, filmi de çok merak ettiğim için deyim yerinde ise, eli kulağında bir şekilde fragmanın yayınlanmasını bekledim.

Çok da beklemem gerekmedi. Lionsgate, beklenen fragmanı yayınladı ve şimdiden bayağı bir izlenme oranı elde etmiş. Tabiki diğer sosyal medya hesaplarının da paylaşımıyla, izlenme oranlarının bir hayli yüksek olduğunu söyleyebilirim.

Fragman beni çok heyecanlandırdı. Özellikle John Wick karakterine hayat veren Keanu Reeves'in oyunculuğunu yine konuşturduğu muhteşem bir film bizleri bekliyor gibi.
Sadece şu konuda küçük bir hayal kırıklığı yaşıyor olabilirim: John Wick silahları muhteşem bir şekilde kullanabilme becerisine sahip olsa da yumruklarıyla ve kendine has dövüş stilleri ile de oldukça usta birisi. Uzun boyuyla yumruklarını ve tekmelerini konuşturduğu zaman izlemek çok keyifli oluyor. Onu dövüşürken de görmeyi çok isterim. Bu konuda yönetmene güvenmek zorunda kalacağım çünkü eksiklikleri göz önünde bulundurarak 3. filme daha iyi yoğunlaşacaklarını söylemiş idi.

Bu arada Halle Berry ile de güzel bir ikili oluşturduklarını söylemeden geçemeyeceğim. 17 Mayıs'ta vizyona girecek.
Sanırım izlemeye yalnız gideceğim çünkü tadını ancak o zaman çıkarabilirim. (:
Önce dün paylaşılan orijinal hesaba ait fragmanı sonra da o fragmanın Türkçe altyazılısını paylaşacağım. Ben fragmanı çok beğendim. Müziği de benden tam puan alabilir.
İkinci fragmanı da büyük bir merakla bekliyor olacağım. Ayrıca sizlerle paylaştığım afiş de çok güzel ve anlamlı olmuş. Orijinal halini, fragmanların altına ekliyorum. Mavi rengi çok sevdiğim için, yeni afişi de özellikle beğendim diyebilirim.

LİONSGATE HESABINDAN PAYLAŞILAN FRAGMAN


TÜRKÇE ALTYAZILI HALİ


AFİŞ!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder