Sayfalar

Perşembe, Aralık 27, 2018

Sevda Çiçeği - Dizi (2006)


Dün sizlerle dizinin müziğini paylaştıktan sonra neden diziyi tavsiye ettiğim bir yazı yazmayayım ki dedim.
Sevda Çiçeği benim severek izlediğim, oldukça eski bir dizi. Gökhan Özen'e karşı bir hayranlık da duyduğum için dizinin mutlu bir takipçisiydim.

Dizi 2006 yılında yayın hayatına girdi ancak çok sürmeden de bitti. 24 bölümlük bir serüven hayatı oldu, apar topar mantıklı bir sonu olmadan da ekranlardan ayrıldı. O dönemde neden böyle bir şey oldu pek hatırlamıyorum ama yine de izlemekten keyif aldığım ve kesinlikle izlenmesi gerektiğini düşündüğüm bir dizi.
Şu anki dizilerin profesyonelliğine sahip olmasa da eminim seversiniz.

Dizide şarkı söylemeyi seven, ve bu alan üzerinde çalışma yapmak isteyen Selim(Gökhan Özen) ile, bir mahalle kızı olan Leyla(Yasemin Hadivent) arasındaki ilişkiyi anlatılıyor.
Selim'in babası ise onun bir şarkıcı olmasını istemiyor, Selim'i adam edecek onu para delisi sevgilisinden ayıracak bir plan yapıyor. Tesadüfen  Leyla ile karşılaşıyor ve Leyla'nın deyim yerindeyse erkek fatma tavırları çok hoşuna gidiyor ve ona bir teklif götürüyor.

Selim'in çocukluk arkadaşı olarak onun hayatına girecek ve onu kendine aşık edecek.. sonra onu terk edip karşılığında ise yüklü bir miktar parayla hayatlarından çıkıp gidecek. Leyla'nın paraya ihtiyacı olduğundan istemeden de olsa bunu kabul ediyor ve Selim'in babası Leyla'nın okumuş, hanım hanımcık bir kız olması için onu kapsamlı bir bakım altına sokuyor. Konuşmasından yürüyüşüne kadar her şeyiyle ilgileniliyor.

Mahalle jargonu ile konuşan Leyla, özel bir bakımdan sonra kibar, hanımefendi birisine dönüşüyor.

Ve beklenildiği gibi Selim'in karşısına çıkıyor. Hikaye çok eğlenceliydi. O zamanki heyecanımı hatırladıkça gülümsüyorum. Selim ve Leyla birbirlerine aşık oluyorlar. Leyla onu kendisine aşık edip kaçacağını sanıyor ama asıl aşık olan kendisi olunca bocalıyor.

Klasik bir hikaye gibi ama.. oyuncular ve uyum çok iyi olduğundan sevilecek bir dizi. Aynı zamanda Gökhan Özen'i seviyorsanız dizide ona ait birçok parçayı ilk ağızdan dinleyebilirsiniz. Çoğu müziği bu dizi sayesinde ünlü olmuştur. Youtube üzerinde dizinin bütün bölümleri paylaşılmış sanırım, oradan izleyebilirsiniz. Vaktim olduğunda ben de tekrardan bir göz atacağım.

Sizlerle birkaç klip paylaşıyorum. Umarım seversiniz. (: Dizide sürekli seslendirdiği iki müzikten yapılmış klipler. İki müzik de çok güzel! Özellikle 'Dayanamam' ... Eskiden ne çok söylerdim...


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder