Sayfalar

Salı, Temmuz 26, 2016

Bu Bir Uyanış Olacak İse




Çıplak ayak...
Titrek eller...
Nedir bu gelgitler bilmiyorum.
Neresidir sonu dünyamın, neresinde varım?
Neresinde yokum?
Dudaklarım kıpırtısız.
Sadece izliyorum.
Kulağımda müzik.
Hem de en sevdiğimden...
Bu bir uyanış.
Geçmişin en derininden.
Bir diriliş yeniden.
Neresine baksam da görsem diyorum seni?
Eğer bu bir uyanış olacak ise, neresindesindir kim bilir?
Gözlerimde bulutlar, az sonra yağmur yağacak.
Saçlarım kendi halinde...
Bir rüzgar.
Uçup gidiyor kelimelerim.
Bu bir uyanış olacak ise, ne diyecektim kim bilir?
Yine gülüyorum.
Ben hep gülerim zaten.
Bu bir uyanış olacak ise, neye gülüyorum kim bilir?
Yol uzun. Çıplak ayak ile, nasıl giderim derken...
Bu bir diriliş ise, soğuk nedir bilmemesi gerek parmaklarım.
Bu bir uyanış olacak ise eğer...
Bir düşten, bir sesten, bir hayalden ibaretmiş gibi...
Bir gösterip kendini, bir giden sen de dahil..
Bu bir uyanış olacak ise, nerde uyanışım? 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder