Sayfalar

Cumartesi, Temmuz 24, 2021

Alıp Gidiyorum Başımı Bir Akşam

Alıp gidiyorum başımı bir akşam..
İçimde sen, aklımda sen, her yerde sen..sarhoş olmuşum gibi..
Nereye baksam seni görüyorum.
Küçük bir serüvene tanık oluyorum kuş misali yokluğunun...
Ve nerede seni düşünsem sen oradasın gibi.
Nerede seni özlesem, orada büyük bir burukluk...
Dudaklarımda ilk ve son öpücük...ve sen neredeysen ben orada yokum.

Alıp gidiyorum başımı bir akşam...
Her köşe başında hayalin, ellerin işaret veriyor..işte buradan gel der gibisin.
O yolu takip ediyorum, ve çıkmaz bir sokağa giriyorum. Anlıyorum ki sadece bir hayalmişsin.

Alıp gidiyorum başımı bir akşam,
Ne yapsam, içkiye mi vursam?
Bir hakaret gibi durur elimde kadeh sana. Ne yapsam, aşk'a meydan mı okusam?
Hiçbiri çözüm değil diyorsun kulağıma...sadece beni takip et.
Şurada bir gündüz çöküntüsü, geceye merhaba der gibi...
Ve biliyorum her gece, bir alıp başımı gitme sebebi..

Alıp gidiyorum başımı bir akşam...
Yok mu bu kadının deli divanesi? der gibisin. Hadi ordan.
Ben en çok bunu seviyorum. Yokluğunu. Nerden bela, ordan sefa gibi. Candan.
Yüzüm saklıyor acımı, acı mı bu deme..kalbimde bir yer...belki de en güzel sensin.
Ne biliyorsun diyorum da, aslında hiçbir şey bilmeyen benim...

Alıp gidiyorum başımı bir akşam...
Ver ordan bir sevinç diyorum kadere...hiç mi payımda mutluluk yok?
Çiziliyor alnımdan kalbime bir yol, işte sana mutluluk der gibi, seni işaret ediyor..
Talibi olmuşum her akşamın, her sabahın...her sözünün...içine düştüğüm her acının.
Ben alıp başımı gitsem, sen nerede bekleyeceksin beni? İçimde çökmüş kıymetli canımın..
Her milimine kazınmışsın. Sen ne bilirsin diyorum da, aslında hiçbir şey bilmeyen benim.

Alıp gidiyorum başımı bir akşam...
Sigaralara aşık olmuşum, her bir dumanında sen çekiyorum içime..
Belki bir sevginin katili gibiyim, ne olduğu ne olmadığından önemsiz bir şekilde..
Her seni s*vişimde, bir sen bitiyor içimde...görmeden, bilmeden dokunmadan seviyorum.
Ve her s*vişim, kendi ölümüm demek bir yerde. Kendime acısaydım, düştüğün yola bile canım demezdim..

Alıp gidiyorum başımı bir akşam...
Her akşam olduğu gibi, bilinmeyen bir yere...belki seni aramaya, belki beni bekliyorsun
Her köşe başında beni beklediğini biliyorum...ve şehrin bütün köşelerinden geçiyor ayaklarım..
Sen kaçıyorsun gibi be sevgilim, yoksa ben yanlış yerde mi seni arıyorum?

Alıp gidiyorum başımı bir akşam..
Dokunduğun her yerde gül değil, ölüm bitiyor sanki...
Sana uzun zamandır dokunamıyorum.
Çırılçıplak ayaklarım...her taşın tenime batışını hissediyorum...sana gelen yollar..o yüzden sorun değil.

Alıp gidiyorum başımı bir akşam..
Ben bu kadar aşık değildim diyorum kendime.. ne oldu da serildim böyle ?
Ne oldu da bir tek sana yenildi o ciğeri beş para etmez yüreğim...
Ve ne oldu da her akşam başımı alıp gidiyorum senin yüzünden...
Öyle bakma diyorum bir güne ait her bedelde...başım dönüyor, gönlüm bulanıyor.
Sen hastası oluyorum, tedavisi yok, ilacı yok, geri dönüşü yok... sonum ölüm mü, acıdan kıvranıyorum.

Alıp gidiyorum başımı bir akşam..
Heyyyy diyorum, varıyorum sana sonunda...elimde yırtık ayakkabılarım..
Her akşam seni aramaktan yıpranmış...
Sadece ayakkabılarım mı yıpranan?
Açmışsın kollarını, kucağına koşmamı bekliyorsun.. Sanırım yorulmuşum.
Bu sefer de ben koşmuyorum. Alışmışım her akşam başımı alıp gitmeye..
Seni bulmak demek, bana en büyük hakaret değil mi bundan sonra?
Sen beni sevsen ne olur, öpsen ne olur...
Benim ayakkabılarım bir daha yıpranmadıkça...

Alıp gidiyorum başımı bir akşam..
Kafamda bu sefer sen yoksun, yıpratmak istediğim ayakkabılarım var...
Öpüyorum seni, başımı alıp gittiğim her akşama ithafen...
Maksat akşamlara yazık olmasın.. 



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder