Sayfalar

Çarşamba, Eylül 14, 2022

Bir yaş daha... yolun yarısına ne kaldı?

Dünyada, bir yaşı daha, bir yılı, ve bu yıl içerisindeki yaşanmışlıkları, geride bıraktım dün itibari ile. Hayat, ilerleyen zaman boyunca ne gösterecek bilmiyorum, fakat iyi şeyler olmasını diliyorum her zamanki gibi. 

Aslında , çok da umurumda olmamasına rağmen, belki bir gün, bir doğum gününde, pasta kesmek güzel olurdu diye de düşünüyorum... çünkü bugüne kadar, hiç doğum günü pastası yemedim. Garip ama bu benden kaynaklanan da bir durum. 

Şu sıralar kafam çok karışık olsa da, yapmayı dilediğim ne varsa, istediğim ne var ise, umarım bir gün, kısa zamanda, ve elbette hayırlısıyla, gerçekleştiğini görürüm. Bu arada, 13 eylülde yağmur uğramadı buralara...hava durumunda yağışlı gösteriyordu oysa, ama olsun, ben hediyemi aldım. 

Yolun yarısına adım adım yaklaşıyorum. Bakalım,  o kadar yaşar mıyım...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder