Sayfalar

Pazartesi, Ekim 04, 2021

Engelli Muhabbet Kuşları Cesur ve Umut'un Engelsiz Kafesi

Youtube üzerinde zaman zaman bazı videolara bakınıyorum. Özellikle engelli insanların verdikleri mücadeleleri, başarılarını izlerken, kenarda, engelli kuşlarına, engelsiz bir kafes yapan kişinin videosunu gördüm. Dayanamadım izledim. Doğuştan bacaklarını kullanmakta sıkıntı yaşayan iki kardeş kuşun, daha rahat edebilmesi için engelsiz bir kafes tasarlayan ve yaşadıkları her zorluğu kolaylaştırmaya çalışan kuşların sahibine çok teşekkür ediyorum. 

Ben de eskiden, doğuştan tıpkı Cesur gibi olan yavru, engelli bir muhabbet kuşuna sahiptim. Kardeşleri kafesin en yükseğinde tünerken o en altta, köşede uyuyup kalıyordu. Tıpkı videoda olduğu gibi onu daha yükseğe taşıyabilecek bir düzenek yapmıştım. Son bir ayını bu mutlulukla geçirdi, ancak bir gün kafese baktığımda gözlerini yummuş derin bir uykuya dalmıştı. Muhabbet kuşlarınızla elbette ki çok iyi ilgilenmeniz gerekiyor ama Cesur ve Zülküf gibileriyle daha çok ilgilenmeniz gerekiyor. O kadar tatlıydı ki... ah güzel kuşum benim. 

Videoyu izleyin, eminim siz de takdir edeceksiniz. 


Aşağıda ise benim Zülküf'ümün videosu olacak. Canı sıkılmasın diye sürekli onu yanıma alırdım. Benim küçük bebeğim...



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder