Sayfalar

Pazar, Ekim 31, 2021

Eğlenerek Öğrenin: TRT Bil Bakalım Bilgi Yarışması Oyunu

Sizlere benim de çok severek telefonuma indirdiğim ve sürekli farklı kategorilerde kendi bilgi haznemi geliştirmeye gayret ettiğim, oldukça başarılı bir bilgi yarışması oyununu tavsiye etmek istiyorum. 

TRT Bil Bakalım, bilgi yarışması oyunu; sinema, tıp, hayvanlar, müzik, genel kültür, tarih, coğrafya, astronomi, fen bilimleri, spor, sanat, bilim gibi daha birçok dalda, sürekli kendini yenileyen sorularla, yarışmacıları keyifli bir öğrenme serüvenine sürüklüyor. 

Eğer isterseniz gruplar halinde farklı kişilerle ya da birebir olarak bir kişiyle, istediğiniz bir dalda bilgi yarışmasına katılabiliyorsunuz. Uygulama içinde, eğer dilerseniz arkadaşlarınızı da oyuna davet ederek, özel bir oda oluşturup, hep birlikte yarışma imkanı da bulabiliyorsunuz. 

Eğer, güvenilir, kendini tekrar etmeyen, hem eğlendiren hem de öğreten bir bilgi yarışması oyunu arıyor iseniz, TRT Bil Bakalım tam da aradığınız uygulama!  

Ben uzun zamandır gönül rahatlığı ile kullanıyor ve her daldaki soruları görmek için gayret ediyorum. Kendinizi geliştirmek, işinize yarasın yaramasın, her konu hakkında bilgi sahibi olmak için, tavsiye edebileceğim harika bir uygulama diyebilirim. 

Uygulamayı, işletim sistemlerinizin uygulama servisleri arasında, TRT Bil Bakalım ismi ile aratarak indirebilirsiniz. Keyifli vakitler geçirmenizi dilerim. 


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder