Sayfalar

Çarşamba, Mart 30, 2022

Nev'i hatırlıyorsunuz, değil mi?

Eskiden ne çok dinlermişiz diyorum bu adamı. Şarkıların anlamlı sözlerinden, melodilerin tam nokta atışı yapan kısımlarına kadar, dalıp gidermişiz. Şu sıralar ara ara açıp Nev dinliyorum. Hepiniz mutlaka bilirsiniz, bu adam bilinmez mi sonuçta? :) 

Sesimin güzel olduğunu söyleyen arkadaşlarım gelir aklıma, çünkü Nev'in bazı parçalarını seslendirmiştim zamanında. Eh, Nev kadar olamasak da, en az onun kadar hisliydim hep. Sözler yüreğimi deler geçerdi bağırdıkça. Müzikleri ise beni ayrı etkilerdi. Şimdi burada hangi şarkısı daha güzel, nasıl ayırt edebilirim ki? Seçin dinleyin işte diye bu yazıyı yazmak geldi içimden. Ancak şu an, hangi parçasını dinliyorsun diye sorar iseniz, Mühürlü Kaderim'i dinliyorum. 

"Gün olur bu rüyadan ben de geçerim. O gün, sen de bitersin."

Dinleyin seveceksiniz. Ardından da, 'Zor' parçasını dinleyebilirsiniz. 

1 yorum:

  1. Çoooook severim , hala da dinlerim
    Ennn sevdiğim şarkısı da Zor ❤

    YanıtlaSil